آموزش کامپیوتر،ترفند،عکس

بهترین و بروزترین ویلاگ کامپیوتر

آموزش کامپیوتر،ترفند،عکس

بهترین و بروزترین ویلاگ کامپیوتر

می دانید یا نمی دانید که...

عمومی ترین نام درجهان محمداست
اسم تمام قاره ها باهمان حرفی که آغازشده است
پایان می یابد

مقاوم ترین ماهیچه دربدن زبان است

چشمک زدن زنان تقریبا دو برابر مردان است

شما نمی توانید با حبس نفستان خودکشی کنید
ادامه مطلب ...

افزودن پسورد دوم به ویندوز

در ویندوز XP قابلیت بسیار عالی نهفته شده است که بسیاری از کاربران این ویندوز از آن بی خبرند. شما میتوانید علاوه بر پسوردی که برای هر یوزر در ویندوز تعریف میکنید ، پسورد دومی هم برای ورود به ویندوز قرار دهید و عملأ امنیت سیستم خود را دو چندان کنید. در این ترفند به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت. 
بدین منظور:

ادامه مطلب ...

اگر میتوانید این فولدر را بسازید!

شاید ویندوز XP شما هم به این مشکل دچار شده باشد که هنگام خاموش کردن سیستم، مدت زمانی نسبتأ زیادی طول بکشد تا کامپیوتر به طور کامل خاموش شود. اما نگران نباشید، با استفاده از این ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد می توانید کاری کنید که سرعت خاموش شدن کامپیوترتان تا چندین برابر سریع تر شود.

ادامه مطلب ...

چگونگی کاهش هزینه استفاده از اینترنت دایلاپ

هزینه بالای استفاده از خدمات اینترنتی مشکل بسیاری از مخاطبان فضای مجازیست که در این خبر راه‌کارهایی جهت کاهش هزینه استفاده از اینترنت دایلاپ ـ Dial-up ـ تهیه شده است. 
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،ازسایت خبرگزاری فارس، نویسنده وبلاگ "ترفندستان" در تازه‌ترین پست‌ پایگاه خود موضوعی را با عنوان "کاهش هزینه استفاده از اینترنت Dial-up" مطرح کرده است. 

ادامه مطلب ...

یک مترجم صفحات وب به فارسی کاملا مجانی و البته بدون نیاز به دانل

با سلام 
آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم ... !

خوب تازه گی ها توی تبلیغات های مختلف توی نت صحبت از یه دیکشنری خفن هست که اسمش یادم نمیاد و کلی از زبان هارو ساپورت میکنه ولی کاره جالبش ترجمه صفحات نت به فارسی هست اما مشکل دانلود این برنامه پر حجم هست !

ادامه مطلب ...

آموزش کپی کردن عکسهای غیر قابل کپی

آموزش کپی کردن عکسهای غیر قابل کپی
حتما واسه شما هم اتفاق افتاده که گاهی وقتا بخواین یه عکس رو از توی یک سایت یا یه وبلاگ توی هارد خودتون ذخیره کنین.. اما تا کلیک می کنین می بینین که ای دل غافل کلیک راست کار نمی کنه!!! یا با یه جمله حال گیر مواجه میشین که مثلا میگه "اینجا دارای کپی رایت هست" یا مثلا "دیر اومدی زود می خوای بری؟" شما هم حتما حالتون گرفته میشه و بی خیال میشین.. اما یه چند تا راه حل اینجا وجود داره.. 
ادامه مطلب ...

نحوه کار کردن مغز زنان به طور کامل کشف شد

تصویر زیر نمایی ساده شده از کارهایی است که داخل مغز زنان انجام میشود.
 خیلی پیچیدس نه؟؟؟  

  

ساخت یک میانبر برای پشتیبان‏گیری سریع از آپدیت‏های Nod32 و آپدیت

همواره یکی از دغدغه‏های اصلی کاربران، گرفتن پشتیبان یا به اصطلاح Backup از به‏روزرسانی‏ها یا آپدیت‏های آنتی ویروس مورد استفاده بوده است. برای این کار نیز ترفندها و نرم افزارهای جانبی مختلفی ارائه شده است. اما در صورتی که از آنتی ویروس محبوب Nod32 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک میانبر برای پشتیبان‏گیری سریع از آپدیت‏های این آنتی ویروس بپردازیم. قطعاً ساده تر و سریع تر از این روش نمیتوانید از آپدیت‏های آنتی ویروس Nod32 پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع لزوم، آنتی ویروس خود را با استفاده از این آپدیت‏ها به صورت آفلاین، آپدیت نمایید.

ادامه مطلب ...

تقلب در بازی‏های فلش تنها با استفاده از یک کلید میانبر!

بازی‏های فلش یکی از سرگرمی‏های کامپیوتری هستند که به خاطر ویژگی‏های خاصی که دارند از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردارند. این بازی‏ها در عین جذاب بودن حجم کمی دارند. علاوه بر آن برای اجرا نیاز به امکانات سخت‏افزاری قوی ندارند و همچنین بدون نیاز به نصب قابل بازی هستند. اما شاید تاکنون به این موضوع فکر نکرده بودید که آیا می‏توان در بازی‏های فلش تقلب کرد؟! پاسخ این سوال مثبت است. در این ترفند قصد داریم یک ترفند بسیار ساده را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آن می‏توانید در بسیاری از بازی‏های فلش تقلب کرده و به مرحله بعدی بازی بروید. 


ادامه مطلب ...

پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از WinRAR

امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‏های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‏های بدون نیاز به نصب برنامه‏های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‏باشند. در سیستم‏هایی که محدود شده‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه‏های پرتابل برنامه‏‏ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‏توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‏ها بدون نصب آنها فراهم باشد. برای دستیابی به نسخه‏های پرتابل برنامه‏ها راه‏های گوناگونی وجود دارد. می‏توان آنها را مستقیماً از اینترنت دانلود کرد. یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل حمل سازی برنامه‏ها پرداخت. اما در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از نرم افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم افزار فشرده ساز می‏شناسند اما با استفاده از این ترفند از آن می‏توان برای پرتابل کردن نرم افزارها نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب ...

۳ راز باور نکردنی برای افزایش هوش

از خوردن شکلات تیره لذت ببرید،به اندازه کافی رابطه جنسی داشته باشید،گوشت سرد و ماهی در صبحانه خود مصرف کنید چرا که به این ترتیب می توانید توانایی مغز خود را بالا ببرید.اینها توصیه هایی است که دو پژوهشگر در کتابی با عنوان «خود را آموزش دهید: تمرین هایی برای مغز شما» برای بهبود کارایی مغز انسان پیشنهاد کرده اند.


ادامه مطلب ...

وقتی یک نوشابه می‌خورید، چه اتفاقی می‌افتد؟

0دقیقه بعد: 10 قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، طعم آن را کمی می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.
 
20 دقیقه بعد: قند خونتان بالا می‌رود و منجر به ترشح ناگهانی و یک ‌جای انسولین می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.
 
40 دقیقه بعد: حالا دیگر جذب کافئین کامل شده؛ مردمک‌های‌ چشمتان گشاد می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند. 
 
45 دقیقه بعد: ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز، که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین منجر به ایجاد سرخوشی می‌شود.
 
60 دقیقه بعد: اسید فسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند. 
 
مدتی بعد: کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و رویی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود. 
 
مدتی بعدتر: کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید. 
 
 

ادامه مطلب ...